Op zondag 28 oktober 2018 organiseert BC Argus weer het (Hebris) Jeugdtoernooi in Heeswijk-Dinther.

Op dit toernooi zullen badmintonners uit de jeugd van badmintonverenigingen uit verschillende bonden de kans krijgen om het tegen elkaar op te nemen in de onderdelen enkel, dubbel en gemengd dubbel.

Het inschrijfgeld bedraagt € 4,- per onderdeel, en € 10,- als je voor alle onderdelen inschrijft. Betalen bij binnenkomst aan de wedstrijdtafel. De onderdelen worden gespeeld in verschillende leeftijds categorien, namelijk U12, U15 en U18 (U staat voor under, alle leeftijden onder het cijfer zijn toegestaan in de klasse).

We spelen in sporthal Bernrode op 6 banen. Parkeren kan aan de Zijlstraat 1a in Heeswijk Dinther. De wedstrijden gaan tot 21 punten, met een wissel op 11 punten. Verliezers tellen de volgende partij. Wil jij graag meedoen? Geef je dan op bij de jeugdbegeleiders of de toernooicommissie van jouw vereniging, rechtstreeks opgeven kan natuurlijk ook via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Zorg dat je er snel bij bent, want vol = vol!

gr jeugdtoernooi

Inschrijving Jeudtoernooi zondag 28 oktober

Vul u naam in
Please let us know your email address.
Telefoonnummer?
Leeftijd?
Ongeldige invoer
Vergeten
Ongeldige invoer
Please let us know your message.